top of page

The End

Det er helt utrolig at hele 6 måneder har gått så fort. Det er rart hvor nylig en følte at vi reiste ned, men nå sitter vi plantet i Norge igjen. Etter noen dagar i Mandal, på Hald, tok vi turen hjem for påskeferie. Litt godt var det jo å se familien igjen, men da mor og far sa "Godt å ha deg hjemme igjen" knakk jeg sammen og gråt. Jeg ville tilbake til Madagaskar, tilbake til alt som var blitt hjemme. Jeg ville tilbake blir feil å si, da jeg fremdeles vil tilbake til AKA.MA. Jeg har på en måte ikke forstått at nå skal jeg bli i Norge, i hodet mitt tenker jeg at vi reiser tilbake etter påske.

Den siste måneden ble brukt på mye morsomt, som alle de andre månedene. I slutten ble det jo en del avslutninger og "hade", noe som ikke var fullt så morsomt. Siste filmen fra oppholdet legges ved her og skulle du vurdere Hald, eller ha noen spørsmål; ikke nøl med å ta kontakt!


You Might Also Like:
bottom of page